Ve školství je nutné rozlišovat rozvržení pracovní doby pedagogických a nepedagogických pracovníků a na obě skupiny správně aplikovat právní...
Výroční zpráva je důležitý dokument, který reflektuje práci školy za uplynulý školní rok. Jak se ale k jejímu sestavení postavit? Dodržet...
Pečlivá příprava je téměř vždy zárukou dosažení kvalitního výsledku. Ve školách to rovněž platí, a pokud navíc jednotlivé oblasti využívají...
Cílem setkání je nabídnout nový úhel pohledu na problematiku práce s emocemi, pomoci lépe porozumět vlastnímu jednání a prožívání a nabídnout...
Říci „ne“ je často těžší než se zdá. A přestože máme právo něco či někoho odmítnout, mnohdy se nám do toho příliš nechce - obáváme...
V mailové schránce se Vám zase kupí maily typu: Proč neučíte matematiku Hejného nebo proč učíte matematiku Hejného? Proč trávíte tolik času...
Být třídním učitelem znamená víc než jen vést třídu. Znamená to řešit nečekané situace, nastavovat hranice, hledat způsoby komunikace...
Na tomto semináři seznámíme vedoucí pracovníky škol a školských zařízení s principy, formami a možnostmi využití supervize jako inovativního...
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Spustili jsme registrace na naši Letní školu moderní didaktiky!
1. turnus: 18. - 20. srpna 2025
2. turnus: 22. - 24. sprna 2025
Registrace zde