Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Více než kdy jindy se ukazuje, že je důležité, aby škola fungovala jako celek, táhla za jeden provaz, nebyla postavená pouze na bedrech ředitele či zástupců, uměla společně sdílet příklady dobré praxe, uměla se poučit z chyb a funfovala jako tým. V tomto balíčku seminářů se zaměříme na to, jak nastavit strukturu školy, která bude sdílení nakloněná, jak nastavit systém smysluplných (i vzájemných) hospitací, a na závěr poradíme, jak pedagogický sbor připravit na případnou změnu struktury školy, aby ji přijali za svou.
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Mottem semináře je: „Už u konkurzu ukažte, že umíte řídit školu". Paní Trojanová se podělí o své bohaté zkušenosti z konkurzních komisí na ředitele školy, kam bývá přizvána. Uvažujete-li o funkci ředitele školy nebo školského zařízení, přijďte se pobavit o tom, jak se dobře připravit ve všech oblastech požadovaných legislativou i zřizovantelem.
Pomůžeme Vám pochopit zásady změny, orientovat se v různých modelech, zvládat odpor proti změně a porozumět jeho příčinám. Budeme sdílet vlastní zkušenosti a čerpat inspirativní příklady z autentického školského prostředí. Přínosem pro účastníky bude stálé spojování teorie s praxí daným různým úhlem pohledu a zkušenostmi lektora se zkušenostmi v pozici vedoucího Centra školského managementu při PedF UK.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
Hromada inspirace pro učitele zeměpisu k užívání moderních didaktických přístupů, které jsou postaveny na aktivizaci žáků a které vedou ke zvýšení jejich motivovanosti. Seznámíme Vás s celou řadou didaktických postupů, které budete moct bezprostředně uplatnit ve svých hodinách.
Ukážeme učitelům a vedoucím pracovníkům škol nové pohledy na role a možnosti třídních učitelů jako aktivních hybatelů a implementátorů změn ve škole.
Vizuální poznámky aneb sketchnoting je moderní a velice zábavný způsob, jak dělat poznámky z přednášek, hodin či různých akcí. Je skvělým pomocníkem při učení, protože velká část populace myslí vizuálně, má vizuální paměť. Nemusíte mít umělecké vlohy, základní principy se naučí každý. Nejde totiž o umění, jde o kombinaci slov, obrázků a obrazců, která pomůže lépe zachytit myšlenku. Jedna rychlá skica vydá za tisíce slov.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB