Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Na osmi setkáních (64 hodin) si důkladně osvojíte klíčové techniky koučování a naučíte se je používat ve vztahu k žákům. Budete tak (ještě) lépe rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, budete podporovat jejich kritické myšlení a jejich schopnost pracovat sám se sebou a efektivně se rozhodovat.
Oblíbené lektorky Vás na 3 setkáních zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině a naučí Vás pečovat o sebe, abyste mohly pečovat o ostatní.
Cyklus tří seminářů pro zástupce ředitele. Přesvědčíte se, zda umíte 1. dobře řídit školu a svěřenou agendu, 2. vést pracovníky, porady, předcházet konfliktům 3. hodnotit a vést k sebehodnocení.
Dětská jóga nabízí bohatou inspiraci pro pohybová a relaxační cvičení předškolních i mladších školních dětí. Představíme Vám, jak prvky dětské jógy uplatnit při nesoutěživých hrách založených na spolupráci a respektu k sobě i ostatním. Předchozí zkušenost s jógou není potřeba.
Jak jednat s rodiči žáků v pozici učitelů a vychovatelů školních družin, abychom sdělili, co sdělit potřebujeme, vyhnuli se konfliktu a navodili konstruktivní atmosféru.
Pro žáky jsou školní výlety vrcholem roku, ale pro ředitele a pedagogy často znamenají noční můru plnou řešení pracovní doby, cestovních limitů a příplatků, zatímco otázky jako "Kdo za co ručí?" zůstávají viset ve vzduchu. Rodičovská prohlášení o odpovědnosti nejsou kouzelná hůlka, jak by si někdo přál, a právní předpisy na delší pobyty, jako je škola v přírodě, kladou jasná pravidla. Webinář proto nabídne srozumitelný návod, jak se s těmito povinnostmi vůči zaměstnancům a žákům popasovat.
Ukážeme Vám cesty, jak nastavit hospitační činnosti tak, aby pro Vás byly co nejméně časově náročné a přitom splnily vše, co od nich očekáváte
Jak začínajícím čtenářům vybrat kvalitní literaturu, která svou obtížností a obsahem pomůže získat nové vášnivé čtenáře? Zaměříme se především na kvalitní a atraktivní novinky z posledních několika let, ale zmíníme také osvědčené klasiky. Budeme také sdílet tipy pro pořádání čtenářských kruhů.
Věděli jste, že kyberšikana v největší míře ohrožuje osobu třídního učietele? Že v dnešní době prostupuje jak on-line, tak off-line světem. Její obětí může být kdokoliv z nás, bez ohledu na věk, pohlaví nebo povolání, proto by s jejími mechanismy měli být seznámeni všichni učitelé školy. Na webináři se seznámíme s podobami kyberšikany, ale také s preventivními opatřeními a potřebnou intervencí v případě, že probíhající kyberšikanu odhalíme.
Naučíme Vás postarat se o své tělo, osvojíme si úlevové techniky, které šetří hlas i tělo, dozvíme se, jak vystupovat důvěryhodněji a kompetentněji. Dita Fuchsová předá mnohé ze svých zkušeností tiskové mluvčí, lektorky řečnických dovedností a instruktorky jógy.
Setkání vedoucích pracovníků škol, na kterém budeme sdílet potíže i užitečné tipy při zavádění přístupu Líného učitele do škol mezi učitele i rodiče. Jak pracovat s těmi učiteli, kteří pracovat nechtějí, jak revidovat ŠVP, jak objasnit práci s očekávanými výstupy a mnoho dalšího. Protože označení Líný učitel je pro mnohé vyučující stigmatizující pojem, budeme místo něho pracovat s pojmem moderní didaktika.
Vizuální poznámky aneb sketchnoting je moderní a velice zábavný způsob, jak dělat poznámky z přednášek, hodin či různých akcí. Je skvělým pomocníkem při učení, protože velká část populace myslí vizuálně, má vizuální paměť. Nemusíte mít umělecké vlohy, základní principy se naučí každý. Nejde totiž o umění, jde o kombinaci slov, obrázků a obrazců, která pomůže lépe zachytit myšlenku. Jedna rychlá skica vydá za tisíce slov.
Podávání zpětné vazby je umění, které vyžaduje rovnováhu mezi upřímností, citlivostí a snahou skutečně posunout věci vpřed. Na semináři se naučíte, jak vyslovovat kritiku tak, aby byla přínosná a nezraňovala, jak se na takový rozhovor připravit, co říkat i čemu se vyhnout. Zaměříme se na praktické tipy a nácviky, díky nimž zpětná vazba nebude stresující povinností, ale efektivním nástrojem k růstu – pro jednotlivce i celý tým.
Pro úspěšnou spolupráci učitele a asistenta pedagoga ve třídě je nesmírně důležité správné nastavení kompetencí, volba vyhovujícího modelu spolupráce, stejně jako znalost nezbytné legislativy.
Naučíme Vás, jak vést hodnoticí pohovor tak, aby nebyl strašákem ani pro jednu zúčastněnou stranu.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně. První seznámení s filozofií "líného učitele".
Ve školství není pracovní doba jen o hodinách a přestávkách, ale také o přímé a nepřímé pedagogické činnosti, přesčasech, přespočetných hodinách a mimoškolních výjezdech, kde se zákony někdy ohýbají jako gymnasté. Tento seminář vám přehledně a srozumitelně ukáže, jak se v pravidlech pracovní doby orientovat, na co si dát pozor a kde najít hranici mezi zákoníkem práce a zákonem o pedagogických pracovnících – a to vše s lehkostí, která vás při čtení legislativy asi jinak nepotká.
Mottem semináře je: „Už u konkurzu ukažte, že umíte řídit školu". Paní Trojanová se podělí o své bohaté zkušenosti z konkurzních komisí na ředitele školy, kam bývá přizvána. Uvažujete-li o funkci ředitele školy nebo školského zařízení, přijďte se pobavit o tom, jak se dobře připravit ve všech oblastech požadovaných legislativou i zřizovatelem.
Jak mladým čtenářům vybrat kvalitní literaturu, která svou obtížností a obsahem pomůže získat nové vášnivé čtenáře? Zaměříme se především na kvalitní a atraktivní novinky z posledních několika let, ale zmíníme také osvědčené klasiky. Budeme také sdílet tipy pro pořádání čtenářských kruhů.
Dita Fuchsová
Prakticky koncipovaný workshop, kde si osvojíte dovednosti v oblasti komunikace v krizových situacích a při jednání s obtížnými partnery. Prohloubíme znalosti uvolněného, přitažlivého a srozumitelného projevu a doplníme je o prvky asertivity, zvládání problémových témat a krizových situací. Kromě teorie a rozboru praktických cvičení se dostane i na úlevové a relaxační techniky aplikovatelné doma či v kanceláři založené na rehabilitačních technikách a jednoduché meditaci.
Ministerstva školství a zdravotnictví připravila novou metodiku, která objasňuje, jaké zdravotní úkony mohou pedagogové vykonávat, a nabízí doporučení, jak podpořit žáky s různými zdravotními potřebami. Zodpovíme např. otázky, jako zda může mateřská škola požadovat lékařské potvrzení při přijetí dítěte nebo jak postupovat při závažném onemocnění žáka během školní docházky. Cílem webináře je seznámit účastníky s povinnostmi podle školského zákona a limity péče o zdraví žáků, které vyplývají z nové metodiky.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB