Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Více než kdy jindy se ukazuje, že je důležité, aby škola fungovala jako celek, táhla za jeden provaz, nebyla postavená pouze na bedrech ředitele či zástupců, uměla společně sdílet příklady dobré praxe, uměla se poučit z chyb a funfovala jako tým. V tomto balíčku seminářů se zaměříme na to, jak nastavit strukturu školy, která bude sdílení nakloněná, jak nastavit systém smysluplných (i vzájemných) hospitací, a na závěr poradíme, jak pedagogický sbor připravit na případnou změnu struktury školy, aby ji přijali za svou.
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Výchovné poradenství z pohledu zkušené praktičky? Řeč bude o způsobech, jak vést výchovné poradenství, nabídne celou řadu praktických tipů pro každodenní práci VP, jak si vést dokumentaci. Zaměříme se také na činnost školního poradenského pracoviště, spolupráci s kolegy i s rodiči, začlenění asistentů pedagoga do vzdělávacího procesu. Celý program je postaven na konkrétních příkladech a kazuistikách z praxe.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
Mottem semináře je: „Už u konkurzu ukažte, že umíte řídit školu". Paní Trojanová se podělí o své bohaté zkušenosti z konkurzních komisí na ředitele školy, kam bývá přizvána. Uvažujete-li o funkci ředitele školy nebo školského zařízení, přijďte se pobavit o tom, jak se dobře připravit ve všech oblastech požadovaných legislativou i zřizovantelem.
Jak mladým čtenářům vybrat kvalitní literaturu, která svou obtížností a obsahem pomůže získat nové vášnivé čtenáře? Zaměříme se především na kvalitní a atraktivní novinky z posledních několika let, ale zmíníme také osvědčené klasiky. Budeme sdílet tipy pro pořádání on-line čtenářských kruhů.
Načerpejte inspiraci pro nové způsoby hodnocení, ujasněte si co je a co není cílem hodnocení, naučte se používat takové hodnoticí postupy, které vedou k podpoře učení a k vytváření podporujícího edukačního prostředí. Na semináři bude řeč také o hodnocení žáků při on-line výuce.
Na vlastní kůži si v roli žáků zažijete vyučovací den pod taktovkou Roberta Čapka, alias Líného učitele. Vyzkoušíte si celou řadu konkrétních aktivizujících didaktických metod, navzájem se budete inspirovat, jak je uplatnit v různých předmětech, rozeberete klady a rizika jednotlivých konkrétních metod, vyzkoušíte si různé formy hodnocení.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB