Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Na osmi setkáních (64 hodin) si důkladně osvojíte klíčové techniky koučování a naučíte se je používat ve vztahu k žákům. Budete tak (ještě) lépe rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, budete podporovat jejich kritické myšlení a jejich schopnost pracovat sám se sebou a efektivně se rozhodovat.
Oblíbené lektorky Vás na 3 seminářích zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině a naučí Vás pečovat o sebe, abyste mohly pečovat o ostatní.
Hromada inspirace pro učitele zeměpisu k užívání moderních didaktických přístupů, které jsou postaveny na aktivizaci žáků a které vedou ke zvýšení jejich motivovanosti. Seznámíme Vás s celou řadou didaktických postupů, které budete moct bezprostředně uplatnit ve svých hodinách.
Ukážeme Vám cesty, jak nastavit hospitační činnosti tak, aby pro Vás byly co nejméně časově náročné a přitom splnily vše, co od nich očekáváte
Naučíme Vás, jak vést hodnoticí pohovor tak, aby nebyl strašákem ani pro jednu zúčastněnou stranu.
Co je smyslem testování, jak kreativní test vytvořit, jak vypadá test, který zohledňuje individuální přístup a nestaví všechny žáky podle jedné latě, jak test (efektivně) vyhodnotit, podle jakých kritérií?
Jak mladým čtenářům vybrat kvalitní literaturu, která svou obtížností a obsahem pomůže získat nové vášnivé čtenáře? Zaměříme se především na kvalitní a atraktivní novinky z posledních několika let, ale zmíníme také osvědčené klasiky. Budeme sdílet tipy pro pořádání on-line čtenářských kruhů.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně. První seznámení s filozofií "líného učitele".
Cyklus tří seminářů pro zástupce ředitele. Přesvědčíte se, zda umíte 1. dobře řídit školu a svěřenou agendu, 2. vést pracovníky, porady, předcházet konfliktům 3. hodnotit a vést k sebehodnocení.
Vychází tolik krásných knih pro mládež! Ale jak s nimi v hodinách pracovat? Jak je doporučovat dětem, kterým se do čtení moc nechce? Jak vybírat ty správné tituly právě pro vaše žáky? V hodinách je tak málo času, jak tam ty knihy vměstnat? Petra Schwarzová Žallmannová se s Vámi podělí o své know how při výběru knih a společně vymyslíme, jak s nimi ve třídě pracovat.
Dozvíte se, co je a co není asertivita, podle čeho se pozná asertivní člověk, jak je možno v praxi aplikovat asertivní práva nebo které asertivní techniky jsou vhodné v konkrétních situacích.
Vizuální poznámky aneb sketchnoting je moderní a velice zábavný způsob, jak dělat poznámky z přednášek, hodin či různých akcí. Je skvělým pomocníkem při učení, protože velká část populace myslí vizuálně, má vizuální paměť. Nemusíte mít umělecké vlohy, základní principy se naučí každý. Nejde totiž o umění, jde o kombinaci slov, obrázků a obrazců, která pomůže lépe zachytit myšlenku. Jedna rychlá skica vydá za tisíce slov.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB