Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Role učitele se mění. Učitel již není ten, který přináší informace, stává se z něj průvodce, zprostředkovatel zkušeností. Žijeme v době kognitivní – rozumové a potřebujeme reagovat na okolní svět. Změna je trvalý stav a my již nemůžeme dnešní žáky připravovat na svět náš. Informace si mohou snadno najít, jak ale s informacemi pracovat, jak je uspořádat, jak myslet kriticky, pracovat s instrukcí, s chybou, jak prakticky předávat kompetence 21. století, to vše se dozvíme v rámci semináře.
„Nůžky se otevírají“ – pojďme toho využít v procesu učení – aneb, jak vytvořit Spoluučící se skupinu a využít vzdělávací nerovnováhu, která je velmi výhodná a obohacující.
Mezi dětmi jsou velké rozdíly, jak tedy pracovat s jedinečností každého dítěte, dospělého, v rámci společného sdílení? Jak mohu konkrétně individualizovat výuku, vést děti k tomu, aby pochopily své silné stránky a potenciál? Jak mohu měnit strategie a vést proces učení tak, aby každému bylo dáno, co potřebuje? Jak vést učení tak, abychom se nemuseli porovnávat, hodnotit? A je to vůbec možné?
Dozvíte se, co je a co není asertivita, podle čeho se pozná asertivní člověk, jak je možno v praxi aplikovat asertivní práva nebo které asertivní techniky jsou vhodné v konkrétních situacích.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
On-line setkání vedoucích pracovníků ZUŠ nad ryze aktuálními tématy, která právě řešíte, moderované zkušenými lektory a mentory. Žádné velké vize, ale zaměříme se na každodenní management a operativu, kterou právě řešíte a třeba si s ní úplně nevíte rady.
A seminar in English! We will suggest ways to work with picture books, stressing the important topics and identifying their conversational potential. We will also help you find sources of good quality picture books, so that you can start building your own picture book library to keep your classes fun and interesting.
Seznámíme vás s celou řadou podnětných knih, doporučíme zdroje, kde hledat nové tituly, navrhneme způsoby, jak jazykové vzdělávání oživit, jak si začít stavět svou vlastní malou knihovničku a jak s knihami v hodinách pracovat. Seminář proběhne v angličtině.
Třídnictví je velmi důležitá role, zaslouží si tedy patřičnou pozornost vední školy. Zaměříme se na koordinaci práce třídních učitelů, jejich výběr, hodnocení, motivaci a spolupráci.
Výchovné poradenství z pohledu zkušené praktičky? Řeč bude o způsobech, jak vést výchovné poradenství, nabídne celou řadu praktických tipů pro každodenní práci VP, jak si vést dokumentaci. Zaměříme se také na činnost školního poradenského pracoviště, spolupráci s kolegy i s rodiči, začlenění asistentů pedagoga do vzdělávacího procesu. Celý program je postaven na konkrétních příkladech a kazuistikách z praxe.
Opusťme na chvíli Maryčku Magdonovu a Poštovní schránku na rohu ulice a zamysleme se nad tím, co může děti ve věku 10-15 let oslovit. Co by se jim mohlo líbit a „nakoplo“ by jejich zájem o poezii? Navzájem se obohatíme celou řadou užitečných tipů na moderní poezii pro děti.
Ukážeme učitelům a vedoucím pracovníkům škol nové pohledy na role a možnosti třídních učitelů jako aktivních hybatelů a implementátorů změn ve škole.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB