Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Začínající učitel je chráněný živočišný druh, dopřejme mu péči, kterou si zaslouží! Ve třech odpoledních blocích jim poskytneme oporu, na kterou ve školách často není čas a/nebo energie, seznámíme je s praktickými činnostmi spojenými se samotnou výukou a komunikací s rodiči i kolegy.
Oblíbené lektorky Vás na 3 seminářích zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině.
Od všech absolventů středních škol se automaticky očekává, že umí napsat e-mail, žádost, obchodní dopis, že umí naformátovat dokument a také že umí mluvit tak, aby posluchači věděli proč a o čem.
Zrovna tak se často automaticky očekává, že to všechno učitelé umí své žáky dobře naučit. Ale skloubit učitelské dovednosti s potřebami současné praxe není tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá.
Pomůžeme Vám pochopit zásady změny, orientovat se v různých modelech, zvládat odpor proti změně a porozumět jeho příčinám. Budeme sdílet vlastní zkušenosti a čerpat inspirativní příklady z autentického školského prostředí. Přínosem pro účastníky bude stálé spojování teorie s praxí daným různým úhlem pohledu a zkušenostmi skvostného lektorského dua manželů Trojanových.
Dva semináře na téma hospitace. Paní Irena Trojanová Vás na semináři Efektivní hospitace provede praktickými náležitostmi z pohledu ředitelky velké školy. Paní Karla Maříková se pak na semináři Vedení hodnoticích a motivačních pohovorů zaměří na to, jak vést pohospitační pohovor tak, aby to byla příjemná záletižost pro obě strany.
Jak se připravit na třídní schůzky tak, aby se jednalo o příjemnou a užitečnou událost? Jak vytvořit bezpečné prostředí, jak řídit diskuzi, jak reagovat v případě, že se situace vyhrotí směrem, kterým by neměla, a jak tomu předcházet?
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB