Opravují učitelé na poradách testy nebo čtou noviny? Proč to asi dělají? Jsou porady povinnou nudou, nebo příležitostí k po-RADĚ? A co zápisy z porad - důležitý dokument, nebo opruz do zásuvky?
Seminář je určen vedoucím pracovníkům ve školách a školských zařízeních, kteří v rámci své funkce řídí porady a chtějí, aby porady vedly k efektivní činnosti jejich podřízených. Jedná se tedy nejen o ředitele a zástupce, ale také o vedoucí týmů (metodických sdružení, předmětových komisí, odborných sekcí), vedoucí učitele či vychovatele nebo vedoucí poradenského pracoviště.
Specifika porad v prostředí škol a školských zařízeních (pedagogické rady)
Reflexe: upřesnění zápisu, rozeslání zápisu účastníkům, zpětná vazba od účastníků
Komunikační typy
NAPSALI O SEMINÁŘÍCH LEKTORKY
Je ředitelkou velké ZŠ v Praze, řadu let vyučovala v Centru školského managementu PedF UK v Praze a jako lektorka se velmi ochotně dělí o své zkušenosti s vedením lidí ve školách a školských zařízeních. Za vším, co na jejích seminářích zaznívá, je jasně vidět osobní zkušenost a praxe. Díky tomu se i Vám bude dařit lépe se vyhýbat různým manažerským slepým uličkám. Ukáže Vám, jak řídit školu efektivně, s lehkostí a radostí.
AKREDITACE
Školení je akreditováno MŠMT.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Věděli jste, že rezervovat si své místo na semináři v roce 2025 můžete už nyní, ale platit stačí až v roce 2025?
Stačí, když tuto možnost zaškrtnete v registračním formuláři.
Těšíme se na vás!