Místo konání akce: Klimentská 50, Praha 1 (na rohu Klimentské a Helmovy ulice, vchod z vedlejší Helmovy ulice)
Typ akce: Seminář
Cena za osobu: 5 000,- Kč vč. DPH
Termín konání akce: 09.10.2020 od 10:00 – 11.11.2020 do 16:00Akreditace MŠMT v rámci DVPP: ano i ne, viz sekce
Často kladené otázkyLze hradit ze šablon: Ano
Cyklus 3 intenzivních setkání (3 x 8 vyučovacích hodin) je určen pedagogickým pracovníkům, kteří mají alespoň minimální koučovací dovednosti (teoretická znalost základních koučovacích technik – Kolo rovnováhy, Škála, Model Grow, Koučovací otázky, Koučovací principy a jejich praktické uplatnění v koučovacím rozhovoru).
Zvýšite úroveň svých koučovacích dovedností, naučíte se používat další koučovací techniky a naleznete konkrétní možnosti, kde je použít ve své vlastní pedagogické praxi.
MÍSTO A TERMÍNY JEDNOTLIVÝCH SETKÁNÍ
Seminář probíhá v samém centru Prahy.
Celkový rozsah činí 24 vyučovacích hodin (3 x 8 h.).
1. sem. - pá. 9. 10. 2020
2. sem. - st. 21. 10. 2020
3. sem. - st. 11. 11. 2020
PROGRAM
- Já jako centrum všeho
- Shrnutí dosavadních koučovacích dovedností účastníků
- Technika VAKOG – smyslová bystrost
- Asociované a disociované stavy - jejich využití v pedagogické praxi
- Stavové a časové linie - nácvik ve dvojicích s konkrétním zacílením účastníků – co chci, jak má přesně výsledek vypadat
- Individuální koučovací rozhovor dle metody GROW s využitím nově naučených technik
- Já jako průvodce
- Technika 3 pozice - možnosti použití (ideální při řešení konfliktů v třídním kolektivu), praktická ukázka
- Technika Kotva - vědomé nastavení požadovaného stavu a možnosti využití (např. k nastavení vnitřního klidu žáků před zkouškou, prezentací apod.), ukázka práce s technikou
- Týmový koučink třídy - nácvik, účastníci jsou v pozici žáků
- Já jako vizionář
- Disney koncepce
- Technika Mentorský stůl - tvorba rozhodnutí, nácvik ve dvojicích
- Stanovení vize školy, třídy, tématu výuky, předmětu jako celku
- Týmový koučink s cílem vytvořit vizi školy/třídy - nácvik, účastníci v pozici pedagogů, koučování vede jeden z nich v roli ředitele školy/třídního učitele
KOMU JE SEMINÁŘ URČEN
Seminář je určen pedagogickým pracovníkům škol a školských zařízení, kteří již absolvovali základní koučovací výcvik a jsou seznámeni s technikami jako Kolo rovnováhy, Škála, Model Grow, Koučovací otázky, Koučovací principy a jejich praktické uplatnění v koučovacím rozhovoru.
SLOVA LEKTORKY O SEMINÁŘI
"Díky znalostem koučovacích technik a vytvoření si vlastního koučovacího přístupu získají pedagogové možnost strukturovaněji vést svou pedagogickou práci s jasně nastavenými krátkodobými i dlouhodobými cíli. Výrazně si zvýší pravděpodobnost, že je práce bude více těšit a naplňovat. Když má holt něco tah na bránu a navíc to tam i padá, tak je to prostě radost."
SLOVA ÚČASTNÍKŮ O KOUČOVACÍM VÝCVIKU
- Seminář byl naprosto úžasný - praktický, velmi motivující pro mou další práci, velmi mě "nakopl" do dalších dní. Více takových seminářů by bylo třeba. Paní lektorka byla úžasná, odnáším si mnoho a mnoho zkušeností.
- Seminář byl pro mě užitečný úplně vším, každé slovo pro mě mělo velký význam!! Děkuji!
- Naučila jsem se používat vědomě koučovací přístup nejen ve školním prostředí, ale i v rodinném kruhu. Koučovací přístup mi pomáhá řešit a překonávat problémy, posouvá mě dopředu a otevírá další možnosti pro moji pedagogickou činnost.
- Seminář byl užitečný v mém osobnostním rozvoji, ve zkvalitnění mé práce a tím v celkovém pocitu spokojenosti. Děkuji za přístup lektorky - výborný seminář! Děkuji také za výborný servis - občerstvení! :-)
- Díky tomuto semináři jsem zjistila, proč chodím do školy, našla si svůj koučovací přístup a lépe poznala sama sebe. Seminář, jeho vedení a organizaci hodnotím slovem: perfektní!
- Získala jsem mnoho užitečných informací o tom, jak je možné komunikovat s lidmi, jak vést tým lidí. Získané informace uplatňuji, používám nejen v komunikaci s podřízenými, pomáhají mi lépe komunikovat s rodiči dětí i s dětmi. Užitečné jsou také v mém osobním životě. Vřele doporučuji všem učitelům a ředitelům, osoní rozvoj je důležitý!
- Uvědomění si vlastních kvalit, zlepšení komunikace s ostatními lidmi, podporování týmového ducha školy, preciznější zadávání úkolů - být čitelnější pro ostatní, naučila jsem se aktivně nastlouchat a nepředpokládat.
- Seminář mě velmi naplnil. Ukázal mi cestu, jak lépe pracovat s lidmi (v kolektivu, v rodině, kolem sebe). Tímto seminářem by měli určitě projít všichni učitelé (výborné praktické činnosti).
LEKTORKA
Monika Kulová Skokanová
Je pedagožkou, certifikovanou koučkou, akreditovanou lektorkou seberozvojových seminářů a poradkyní pro oblast výchovy, mezilidských vztahů a vzdělávání.
O své zkušenosti s koučingem ve škole napsala článek Dejte koučování do škol! pro časopis Řízení školy.
AKREDITACE
Školení je akreditováno MŠMT. Výcvik je možné hradit ze šablon OP VVV, např. varianta minimálně 24 hodin.
Je nám líto, již jsou všechny volné kapacity obsazeny.