Tvorba a principy tvorby myšlenkových map, jejich využití ve škole a ve výuce – metody, formy zapojení, příklady z praxe. Zapojení myšlenkových map v další práci učitele – plánování, řízení projektů, organizační systémy aj.
21 let pracoval ve školství na školách se zaměřením na moderní technologie a z toho 10 let jako ředitel školy, která měla ve své specializaci mimo moderních technologií i program na rozvoj nadaných a talentovaných dětí.
Specializuje se na: rozvoj potenciálu a nadání dětí, výchovné a vzdělávací systémy, moderní technologie ve vzdělávání, strategie, marketing a rozvoj škol.
Akreditováno MŠMT, 8 vyučovacích hodin, lze platit ze šablon.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Věděli jste, že rezervovat si své místo na semináři v roce 2025 můžete už nyní, ale platit stačí až v roce 2025?
Stačí, když tuto možnost zaškrtnete v registračním formuláři.
Těšíme se na vás!