Pedagog a jeho asistent – harmonie rolí ON-LINE SEMINÁŘ

Místo konání akce: On-line seminář
Typ akce: On-line seminář
Cena za osobu: 1 900,- Kč vč. DPH
Termín konání akce: 17.03.2025 od 13:00 – 18.03.2025 do 16:30
Počet hodin: 8
Akreditace MŠMT v rámci DVPP: ano i ne, viz sekce Často kladené otázky
Lze hradit ze šablon: Ano

Pro úspěšnou spolupráci učitele a asistenta pedagoga ve třídě je nesmírně důležité správné nastavení kompetencí, volba vyhovujícího modelu spolupráce, stejně jako znalost nezbytné legislativy.

PROGRAM

  • Legislativní ukotvení asistenta ve vzdělávacím procesu 

    • náplň

    • typy smluv

    • dokumenty

  • Kompetence a role asistenta ve vzdělávacím procesu

    • nastavení komunikace AP – učitel – třídní učitel – rodič – speciální pedagog- vedení školy

    • efektivní spolupráce – modelové situace

    • metodické vedení asistentů pedagogaVedení dokumentace VP

  • Modely spolupráce asistenta a učitele

    • jaký by měl být asistent

    • co by mu nemělo chybět

    • nejčastější chyby ve spolupráci AP a učitele

    • řešení nefunkční komunikace mezi AP a učitelem

    • řešení nefunkční komunikace mezi AP a žákem, případně rodičem

  • Příklady dobré praxe

    • modely vedení hodin – AP + UČITEL – konkrétní příklady hodin

    • řešení problémových situací

    • jak efektivně pracovat na spolupráci AP a učitele

    • pomůcky do výuky

    • kde hledat inspiraci

    • specifika 1. a 2. stupně

TERMÍN

1. část - pondělí 17. března 2025
13:00-14:30
pauza
15:00-16:30

2. část - úterý 18. března 2025
13:00-14:30
pauza
15:00-16:30

KOMU JE SEMINÁŘ URČEN?

Všem asistentům pedagoga, pedagogům ZŠ a SŠ, spolupracujícím s AP, osvíceným ředitelům a zástupcům, kteří se chtějí v této problematice dobře zorientovat. 

ONLINE SEMINÁŘ

Seminář proběhne online ve 2 dnech, proběhne v prostředí Google Meet, není třeba nic stahovat, nic instalovat, prostředí je velmi intuitivní a v češtině. Před seminářem obdržíte odkaz na seminář, je to opravdu jednoduché, ale jsme připraveni Vám se vším pomoci.

Je velkou výhodou, pokud se můžete přihlásit z počítače, který má mikrofon a kameru, pokud je nemáte, není to nutně překážka, seminář lze absolvovat i jen jako posluchač a své dotazy či reakce psát na chat.

LEKTORKA

Markéta KrčmářováMarkéta Krčmářová

Má bohatou pedagogické praxe coby učitelka na ZŠ, zástupkyně ředitele, výchovná poradkyně a koordinátorka speciálních tříd na 2. stupni. S jejími příspěvky s problematikou výchovného poradenství se můžete setkávat na stránkách časopisů Řízení školy z nakladatelství Wolters Kluwer, je spoluautorkou knihy Myšlenkové mapy v českém jazyce. 

Lze hradit ze Šablon.

 

Zpět na kalendář akcí

Přihláška

Termín:
IČO ?
Přejete si vystavit fakturu až v roce 2025? ?:        
Název společnosti ?
Ulice a číslo
Město
PSČ
DIČ
Email účastníka ?
Telefon účastníka
Jméno a příjmení
Datum narození:    
Poznámka pro organizátory:    
Údaje, které potřebujete doplnit na fakturu. POZOR toto políčko se přesně v tomto znění překopíruje na fakturu. ?:    
Fakturační email ?
S Vašimi osobními údaji pracujeme dle našich zásad zpracování osobních údajů.
    


Související


Vyhledávání

Facebook

Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB