Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Na osmi setkáních (64 hodin) si důkladně osvojíte klíčové techniky koučování a naučíte se je používat ve vztahu k žákům. Budete tak (ještě) lépe rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, budete podporovat jejich kritické myšlení a jejich schopnost pracovat sám se sebou a efektivně se rozhodovat.
Zkušená lektorka v oblasti školské personalistiky a aktivní ředitelka ZŠ poradí, jak pracovat s důležitým nástrojem pro efektivní budování školského týmu. Jak, kdy, koho hodnotit, podle jakých kritérií, jak s výstupy pracovat a implementovat je v praxi?
Mindfulness (do češtiny se překládá jako všímavost nebo bdělá pozornost) pomáhá dětem i dospělým lépe se soustředit na to, co právě děláme, co se děje okolo nás nebo v nás. Je výborným pomocníkem, když se chceme uklidnit, zmírnit vztek, hněv i strach. Tento praktický seminář dá účastníkům spoustu inspirace a nápadů, jak zařadit tuto techniku do života dětí jak v mateřských školách, tak dětí ve školách základních.
Všichni někdy cítíme ztrátu kontroly nad během událostí. Jsme zahlcení. Hledáme cesty, jak vyvážit stres a chcete to naučit i žáky ve škole. Projdeme situacemi z našeho života, které budí tlak a nepříjemné pocity a najdeme způsoby, jak je zvládat s větší pohodou. Sestavíme si vlastní mapu redukce stresu. Dozvíme se, jak podpořit rovnováhu – výživa těla, spánek, práce. Najdeme a naučíme se využívat své vnitřní a vnější zdroje. Vyzkoušíme si uvolnit tělo a reflektovat vlastní potřeby. Zapojíme svůj hlas a tělo. Ze cvičení můžeme čerpat pro vlastní relaxaci, studium, ale i pro život a učení dětí.
Praktický workshop pro pedagogické pracovníky a vychovatele.
Mottem semináře je: „Už u konkurzu ukažte, že umíte řídit školu". Paní Trojanová se podělí o své bohaté zkušenosti z konkurzních komisí na ředitele školy, kam bývá přizvána. Uvažujete-li o funkci ředitele školy nebo školského zařízení, přijďte se pobavit o tom, jak se dobře připravit ve všech oblastech požadovaných legislativou i zřizovatelem.
Oblíbené lektorky Vás na 3 seminářích zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině a naučí Vás pečovat o sebe, abyste mohly pečovat o ostatní.
Metodická sdružení, předmětové komise neboli vzdělávací týmy jsou tradiční součástí organizační struktury školy. Tradiční ale nemusí znamenat efektivní. Tento cyklus 4 kratších setkání nabízí návod, jak z metodických sdružení a předmětových komisí (týmů) vytvořit platformu pro efektivní spolupráci, která bude posouvat školu vpřed.
Pojďme společně nastavit základní stavební kameny takové komunikace s rodiči ve škole, která nebude vyrábět zbytečné konflikty, bude respektovat rozdílné názory a zároveň zachová pozici a ráz školy.
Máte mezi svými žáky ty, kteří se před každým vystoupením třesou strachy? Učíte i ty, kteří chtějí hrát první housle a být pořád vidět? Cítíte i vy sami břišní diskomfort, když máte před lidmi mluvit, hrát, zpívat? Jak s tím pracovat? Kdy je důležité děti do ničeho nenutit, a kdy naopak prospěje podpora? Co můžete dětem předat kromě samotného umění?
Praktický workshop pro vyučující ZUŠ a výchov na ZŠ a SŠ.
Ukážeme Vám cesty, jak nastavit hospitační činnosti tak, aby pro Vás byly co nejméně časově náročné a přitom splnily vše, co od nich očekáváte
Na vlastní kůži si v roli žáků zažijete vyučovací den pod taktovkou Roberta Čapka, alias Líného učitele. Vyzkoušíte si celou řadu konkrétních aktivizujících didaktických metod, navzájem se budete inspirovat, jak je uplatnit v různých předmětech, rozeberete klady a rizika jednotlivých konkrétních metod, vyzkoušíte si různé formy hodnocení.
Už žádné nudné slohovky, které děti nebaví psát a Vás nebaví číst! Společně si vyzkoušíme hravé a kreativní aktivity, které vedou k rozvoji psaného projevu žáků. Postupně si osvojíte až 24 aktivit, které jsou řazeny od jednodušších po složitější. Všechny je možné navázat na jednotlivé žánry a jevy probírané v hodinách ČJL.
Myšlenková mapa výborně zapojuje obě části našeho mozku. Své myšlenky zapisujete nebo zakreslujete volně na papír, což umožňuje velkou myšlenkovou bouři. Přináší značnou flexibilitu celého procesu zápisu myšlenek, pomáhá nám při "inventuře" probíraného učiva, nahrazuje osnovu práce apod. Na našem semináři se pak myšlenkové mapy naužíte doplňovat také prvky sketchnotingu (kreslenými poznámkami) a jednoduchými ikonkami, které zvládne každý.
Výchovné poradenství z pohledu zkušené praktičky? Řeč bude o způsobech, jak vést výchovné poradenství, nabídne celou řadu praktických tipů pro každodenní práci VP, jak si vést dokumentaci. Zaměříme se také na činnost školního poradenského pracoviště, spolupráci s kolegy i s rodiči, začlenění asistentů pedagoga do vzdělávacího procesu. Celý program je postaven na konkrétních příkladech a kazuistikách z praxe.
Načerpejte inspiraci pro nové způsoby hodnocení, ujasněte si co je a co není cílem hodnocení, naučte se používat takové hodnoticí postupy, které vedou k podpoře učení a k vytváření podporujícího edukačního prostředí. Na semináři bude řeč také o hodnocení žáků při on-line výuce.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Věděli jste, že rezervovat si své místo na semináři v roce 2025 můžete už nyní, ale platit stačí až v roce 2025?
Stačí, když tuto možnost zaškrtnete v registračním formuláři.
Těšíme se na vás!