Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Cyklus tří seminářů pro zástupce ředitele. Přesvědčíte se, zda umíte 1. dobře řídit svěřenou agendu, 2. hodnotit a poskytovat zpětnou vazbu, 3. efektivně komunikovat vše potřebné kolegům, vedení i rodičům.
Oblíbené lektorky Vás na 3 seminářích zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině.
Píšete maily, mistrovsky připojujete přílohy, brouzdáte po internetu, stahujete soubory, ale… přece jenom cítíte, že profíci to dělají rychleji, elegantněji, efektněji i efektivněji, zkrátka profesionálně. Přijďte se k nám této metě přiblížit.
Více než kdy jindy se ukazuje, že je důležité, aby škola fungovala jako celek, táhla za jeden provaz, nebyla postavená pouze na bedrech ředitele či zástupců, uměla společně sdílet příklady dobré praxe, uměla se poučit z chyb a funfovala jako tým. V tomto balíčku seminářů se zaměříme na to, jak nastavit strukturu školy, která bude sdílení nakloněná, jak nastavit systém smysluplných (i vzájemných) hospitací, a na závěr poradíme, jak pedagogický sbor připravit na případnou změnu struktury školy, aby ji přijali za svou.
Irena Trojanová představí, jak může fungovat velká sborovna na principu týmů, kde vedoucí týmů mají nejen své povinnosti, ale také pravomoce, škola tak nestojí pouze na bedrech nejužšího vední školy.
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Dlouho očekávaný nadstavbový kurz na naše koučovací výcviky - je určen všem, kdo má alespoň minimální koučovací dovednosti, používá je v každodenní praxi, chce je zase trochu oprášit a posunout na vyšší úroveň. Naučíte se používat další koučovací techniky a naleznete konkrétní možnosti, kde je můžete použít ve své vlastní pedagogické praxi.
24 hodin, 3 setkání.
Pomůžeme Vám pochopit zásady změny, orientovat se v různých modelech, zvládat odpor proti změně a porozumět jeho příčinám. Budeme sdílet vlastní zkušenosti a čerpat inspirativní příklady z autentického školského prostředí. Přínosem pro účastníky bude stálé spojování teorie s praxí daným různým úhlem pohledu a zkušenostmi lektora se zkušenostmi v pozici vedoucího Centra školského managementu při PedF UK.
Vizuální poznámky aneb sketchnoting je moderní a velice zábavný způsob, jak dělat poznámky z přednášek, hodin či různých akcí. Je skvělým pomocníkem při učení, protože velká část populace myslí vizuálně, má vizuální paměť. Nemusíte mít umělecké vlohy, základní principy se naučí každý. Nejde totiž o umění, jde o kombinaci slov, obrázků a obrazců, která pomůže lépe zachytit myšlenku. Jedna rychlá skica vydá za tisíce slov.
Vizuální poznámky aneb sketchnoting je moderní a velice zábavný způsob, jak dělat poznámky z přednášek, hodin či různých akcí. Je skvělým pomocníkem při učení, protože velká část populace myslí vizuálně, má vizuální paměť. Nemusíte mít umělecké vlohy, základní principy se naučí každý. Nejde totiž o umění, jde o kombinaci slov, obrázků a obrazců, která pomůže lépe zachytit myšlenku. Jedna rychlá skica vydá za tisíce slov.
Nabídneme účastníkům inspiraci k tomu, jak je možno netradičně pracovat s jazykem a jak využít hravé formy k osvojování vědomostí a dovedností v ČJL. Některé aktivity jsou zaměřeny na vytváření správných sociálních vazeb v třídním kolektivu, řeč bude také o didaktických hrách, postupech a aktivitách, jimiž je možno zpestřit vyučování ČJL, motivovat žáky k práci, vést je k samostatnosti, k tvořivosti, ke správné komunikaci a k lásce k mateřskému jazyku.
Dozvíte se, co je a co není asertivita, podle čeho se pozná asertivní člověk, jak je možno v praxi aplikovat asertivní práva nebo které asertivní techniky jsou vhodné v konkrétních situacích.
Seminář se uskuteční v Ostravě.
Ukážeme učitelům a vedoucím pracovníkům škol nové pohledy na role a možnosti třídních učitelů jako aktivních hybatelů a implementátorů změn ve škole.
Dozvíte se, co je a co není asertivita, podle čeho se pozná asertivní člověk, jak je možno v praxi aplikovat asertivní práva nebo které asertivní techniky jsou vhodné v konkrétních situacích.
Ukážeme učitelům a vedoucím pracovníkům škol nové pohledy na role a možnosti třídních učitelů jako aktivních hybatelů a implementátorů změn ve škole.
Dozvíte se, co je a co není asertivita, podle čeho se pozná asertivní člověk, jak je možno v praxi aplikovat asertivní práva nebo které asertivní techniky jsou vhodné v konkrétních situacích.
Seminář se uskuteční v Ostravě.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
Dozvíte se, co je a co není asertivita, podle čeho se pozná asertivní člověk, jak je možno v praxi aplikovat asertivní práva nebo které asertivní techniky jsou vhodné v konkrétních situacích.
Jak změřit, interpretovat a dobře nastavit kvalitní třídní klima, které je základem úspěšného učení?
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB