Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Začínající učitel je chráněný živočišný druh, dopřejme mu péči, kterou si zaslouží! Ve třech odpoledních blocích jim poskytneme oporu, na kterou ve školách často není čas a/nebo energie, seznámíme je s praktickými činnostmi spojenými se samotnou výukou a komunikací s rodiči i kolegy.
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Načerpejte inspiraci pro nové způsoby hodnocení, ujasněte si co je a co není cílem hodnocení, naučte se používat takové hodnoticí postupy, které vedou k podpoře učení a k vytváření podporujícího edukačního prostředí.
Dětská jóga je nesoutěživá forma cvičení založená na spolupráci, respektu k sobě i ostatním, která vede děti ke zklidnění a podporuje přirozený pohybový vývoj dětí. Naučíte se základní prvky děské jógy, hry z ní vycházející, dechová a relaxační cvičení, která využijete u jakékoli práce s dětmi od dětských skupin po mladší školní věk.
Píšete maily, mistrovsky připojujete přílohy, brouzdáte po internetu, stahujete soubory, ale… přece jenom cítíte, že profíci to dělají rychleji, elegantněji, efektněji i efektivněji, zkrátka profesionálně. Přijďte se k nám této metě přiblížit.
Naučíme Vás, jak vést hodnoticí pohovor tak, aby nebyl strašákem ani pro jednu zúčastněnou stranu.
Opravují učitelé na poradách testy nebo čtou noviny? Proč to asi dělají? Jsou porady povinnou nudou, nebo příležitostí k po-RADĚ? A co zápisy z porad - důležitý dokument, nebo formalita do zásuvky?
Zaměříme se na užitečné tipy pro efektivní vedení porad, které ocení nejen ředitelé a zástupci, ale také vedoucí týmů, předmětových komisí, vedoucí vychovatelé apod.
Uvažujete o supervizi, ale rádi byste se o tomto tématu nejdříve dozvěděli něco více? Je právě pro Vás a Vaši školu supervize to pravé? Může zavedení supervize opravdu zlepšit školní klima? Přijďte si vyzkoušet supervizi se zkušenou supervizorkou nanečisto a posuďte sami.
Humor ve třídě uvolňuje napětí a stimuluje kreativitu, která napomáhá rozvoji komunikace. Prostřednictvím humoru můžeme žákům ukázat plastičnost mateřského jazyka, nekonečné možnosti hry s ním i to, že četba poskytuje nejen poučení, ale i zábavu. V psychické rovině může humor žáky zklidnit, v sociální rovině pomáhá budovat dobré klima ve třídě.
Humor ve třídě uvolňuje napětí a stimuluje kreativitu, která napomáhá rozvoji komunikace. Prostřednictvím humoru můžeme žákům ukázat plastičnost mateřského jazyka, nekonečné možnosti hry s ním i to, že četba poskytuje nejen poučení, ale i zábavu. V psychické rovině může humor žáky zklidnit, v sociální rovině pomáhá budovat dobré klima ve třídě.
Píšete maily, mistrovsky připojujete přílohy, brouzdáte po internetu, stahujete soubory, ale… přece jenom cítíte, že profíci to dělají rychleji, elegantněji, efektněji i efektivněji, zkrátka profesionálně. Přijďte se k nám této metě přiblížit.
Tvorba a principy tvorby myšlenkových map, jejich využití ve škole a ve výuce – metody, formy zapojení, příklady z praxe. Zapojení myšlenkových map v další práci učitele – plánování, řízení projektů, organizační systémy aj.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB