Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Na osmi setkáních (64 hodin) si důkladně osvojíte klíčové techniky koučování a naučíte se je používat ve vztahu k žákům. Budete tak (ještě) lépe rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, budete podporovat jejich kritické myšlení a jejich schopnost pracovat sám se sebou a efektivně se rozhodovat.
Oblíbené lektorky Vás na 3 seminářích zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině.
Na osmi setkáních (64 hodin) si důkladně osvojíte klíčové techniky koučování a naučíte se je používat ve vztahu k žákům. Budete tak (ještě) lépe rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, budete podporovat jejich kritické myšlení a jejich schopnost pracovat sám se sebou a efektivně se rozhodovat.
Pomůžeme Vám se připravit na krizové situace, ve kterých bude potřeba oficiálně reprezentovat školu v médiích. Je lépe být připraven a nikdy to nepotřebovat.
Jak čelit problematickému chování žáků jako je agresivita, nízká motivovanost či prostě „jen“ silné projevy puberty a zůstat vždy v roli profesionála, který se musí s danou situací vypořádat správně a se ctí? Jak získat ten správný profesionální odstup, zpracovat vlastní emoce a najít trvale udržitelný způsob řešení?
Hromada inspirace pro učitele zeměpisu k užívání moderních didaktických přístupů, které jsou postaveny na aktivizaci žáků a které vedou ke zvýšení jejich motivovanosti. Seznámíme Vás s celou řadou didaktických postupů, které budete moct bezprostředně uplatnit ve svých hodinách.
Tvorba a principy tvorby myšlenkových map, jejich využití ve škole a ve výuce – metody, formy zapojení, příklady z praxe. Zapojení myšlenkových map v další práci učitele – plánování, řízení projektů, organizační systémy aj.
Cyklus tří seminářů pro zástupce ředitele. Přesvědčíte se, zda umíte 1. dobře řídit svěřenou agendu, 2. hodnotit a poskytovat zpětnou vazbu, 3. efektivně komunikovat vše potřebné kolegům, vedení i rodičům.
Ukážeme Vám cesty, jak nastavit hospitační činnosti tak, aby pro Vás byly co nejméně časově náročné a přitom splnily vše, co od nich očekáváte
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB