Seminář nabídne vysvětlení a možná řešení problémových oblastí současné školy a vztahů žáci - rodiče - vyučující.
Víme, že je třeba zůstat v roli profesionála, který se musí s danou situací vypořádat správně a se ctí, ale je těžké (byť lidské) získat správný profesionální odstup, zpracovat vlastní emoce a najít trvale udržitelný způsob řešení.
Seminář vychází z lektorových hlubokých znalostí psychologie, vlastní supervizní činnosti ve školách všech stupňů. Jeho nedílnou součástí je sdílení konkrétních kazuistik a příkladů dobré praxe, se kterými se učitelé mohou dobře ztotožnit a propojovat tak teoretický rámec s vlastní učitelskou praxí.
Seminář je určen především vyučujícím na základních a středních školách, vychovatelům ve školních družinách a školních klubech.
Učitel na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity, katedra pedagogické a školní psychologie, autor mnoha článků a publikací (Krizové situace výchovy a výuky, Agrese, agresivita dětí, Jak obohatit výuku, kurzy i sebe, Psychicky raněné dieťa a možnosti intervencie, Co mám dělat když...).
Supervizor psychoterapeutického směru satiterapie, supervizor azylových domů, občanských poraden a oblíbený a vážený lektor.
Školení je akreditováno MŠMT, lze platit ze šablon.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Věděli jste, že rezervovat si své místo na semináři v roce 2025 můžete už nyní, ale platit stačí až v roce 2025?
Stačí, když tuto možnost zaškrtnete v registračním formuláři.
Těšíme se na vás!