Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Cyklus tří seminářů pro zástupce ředitele. Přesvědčíte se, zda umíte 1. dobře řídit školu a svěřenou agendu, 2. vést pracovníky, porady, předcházet konfliktům 3. hodnotit a vést k sebehodnocení.
Navzájem se obohatíme o rozmanité aktivity pro práci v mluvnici, slohu, komunikaci i v literární výchově. Představíme si zásobárnu didaktických her, postupů a aktivit, jimiž je možno zpestřit vyučování ČJL, motivovat žáky k práci, vést je k samostatnosti, k tvořivosti, ke správné komunikaci a k lásce k mateřskému jazyku.
Opravují učitelé na poradách testy nebo čtou noviny? Proč to asi dělají? Jsou porady povinnou nudou, nebo příležitostí k po-RADĚ? A co zápisy z porad - důležitý dokument, nebo formalita do zásuvky?
Zaměříme se na užitečné tipy pro efektivní vedení porad, které ocení nejen ředitelé a zástupci, ale také vedoucí týmů, předmětových komisí, vedoucí vychovatelé apod.
Jak změřit, interpretovat a dobře nastavit kvalitní třídní klima, které je základem úspěšného učení?
Humor ve třídě uvolňuje napětí a stimuluje kreativitu, která napomáhá rozvoji komunikace. Prostřednictvím humoru můžeme žákům ukázat plastičnost mateřského jazyka, nekonečné možnosti hry s ním i to, že četba poskytuje nejen poučení, ale i zábavu. V psychické rovině může humor žáky zklidnit, v sociální rovině pomáhá budovat dobré klima ve třídě.
Pojďme společně nastavit základní stavební kameny takové komunikace s rodiči ve škole, která nebude vyrábět zbytečné konflikty, bude respektovat rozdílné názory a zároveň zachová pozici a ráz školy.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
Na vlastní kůži si v roli žáků zažijete vyučovací den pod taktovkou Roberta Čapka, alias Líného učitele. Vyzkoušíte si celou řadu konkrétních aktivizujících didaktických metod, navzájem se budete inspirovat, jak je uplatnit v různých předmětech, rozeberete klady a rizika jednotlivých konkrétních metod, vyzkoušíte si různé formy hodnocení.
Co je smyslem testování, jak kreativní test vytvořit, jak vypadá test, který zohledňuje individuální přístup a nestaví všechny žáky podle jedné latě, jak test (efektivně) vyhodnotit, podle jakých kritérií?
Pro umělecké školy je charakteristické, že se zde setkávají lidé velmi kreativní, jedineční, ale mnohdy též mimořádně citliví. Seminář je určen pro ty, kdo rádi rozvíjejí své psychosociální dovednosti (soft skills), protože vědí, že jim to pomáhá dobře zvládat emočně náročné situace a pěstovat ve škole pozitivní klima.
Prožitkově koncipovaný program pro pedagogické pracovníky, kteří chtějí posilovat svoji profesionalitu cestou sebezkušenosti a osobnostního rozvoje.
Mindfulness (do češtiny se překládá jako všímavost nebo bdělá pozornost) pomáhá dětem i dospělým lépe se soustředit na to, co právě děláme, co se děje okolo nás nebo v nás. Je výborným pomocníkem, když se chceme uklidnit, zmírnit vztek, hněv i strach. Tento praktický seminář dá účastníkům spoustu inspirace a nápadů, jak zařadit tuto techniku do života dětí jak v mateřských školách, tak dětí ve školách základních.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB