Cyklus osmi intenzivních setkání (8 x 8 vyučovacích hodin) je koncipován tak, aby si účastníci osvojili koučovací techniky, díky nimž si budou umět lépe stanovit vizi školy, kterou budou schopni obhájit před pedagogickým sborem, zřizovatelem i rodiči, a celkově si budou lépe vědět rady ve svízelných situacích. Strukturovanější a systematičtější přístup dodá vedoucím pracovníkům nový rozhled - uvidí zajímavé možnosti i tam, kde je původně neviděli.
Účastníci si detailně osvojí koučovací dovednosti, dostanou prostor vytvořit si vlastní koučovací přístup, pochopí rozdíl mezi koučingem, mentoringem a koučovacím přístupem, který lze uplatit ve školství.
Poskytneme cesty, jak pracovat sám se sebou, jak rozvíjet svou osobnost k vlastnímu prospěchu i k prospěchu žáků, pedagogů a rodičů. Naučí se aktivně naslouchat, používat koučovací otázky při práci se sebou samými i s kolegy.
Každé setkání bude mít vždy jak teoretickou, tak i praktickou část. Účastníci si budou moci jednotlivé techniky osobně vyzkoušet při samostatných i skupinových cvičeních.
Bude kladen důraz na postupné zavádění již osvojených praktik do pedagogické praxe - na každém setkání bude prostor pro reflexi, zpětnou vazbu, co se daří aplikovat a co nikoliv.
Vše, co budete potřebovat vědět, se dozvíte a naučíte na seminářích, žádné čtení rozsáhlé literatury mezi semináři, žádné psaní závěrečných prací apod. Mezi setkáními budete "pouze" jednotlivé dovednosti a techniky trénovat v praxi.
Seminář probíhá v samém centru Prahy.
Celkový rozsah činí 64 vyučovacích hodin (8 x 8 h.), 4x středa, 3x pátek, 1x sobota.
1. sem. - středa 16. října
2. sem. - pátek 1. listopadu
3. sem. - středa 20. listopadu
4. sem. - sobota 7. prosince
5. sem. - pátek 10. ledna 2020
6. sem. - sobota 11. ledna
7. sem. - sobota 25. ledna
8. sem. - pátek 7. února
Nehodí se Vám některý z termínů? Věřte, že vybrat termín, který se hodí všem je takřka nadlidský úkol, proto tolerujeme 20% absenci a nabízíme individuální konzultace a samozřejmě podklady k promeškanému semináři. Navíc na začátku každého setkání společně rekapitulujeme, co jsme se minule naučili a jak se nám to v praxi osvědčilo.
Seminář je určen vedoucím pracovníkům všech typů škol a školských zařízení. Pro absolvování semináře není potřeba předchozí zkušenosti s koučovacími metodami ani hlubší psychologické vzdělání.
"Díky znalostem koučovacích technik a vytvoření si vlastního koučovacího přístupu získají pedagogové možnost strukturovaněji vést svou pedagogickou práci s jasně nastavenými krátkodobými i dlouhodobými cíli. Výrazně si zvýší pravděpodobnost, že je práce bude více těšit a naplňovat. Když má holt něco tah na bránu a navíc to tam i padá, tak je to prostě radost."
Je pedagožkou, certifikovanou koučkou, akreditovanou lektorkou seberozvojových seminářů a poradkyní pro oblast výchovy, mezilidských vztahů a vzdělávání.
O své zkušenosti s koučingem ve škole napsala článek Dejte koučování do škol! pro časopis Řízení školy.
Školení je akreditováno MŠMT. Výcvik je možné hradit ze šablon OP VVV, např. varianta minimálně 24 hodin.
Dobrý den, nabízíte výše zmiňovaný kurz pro vedení škol.
Nikde jsme nenašla číslo akreditace tohoto kurzu.
Prosím pošlete mi ho, co nejdříve, na výše uvedenou e-mailovou adresu.
Děkuji. Marcela Vaníčková
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB
Věděli jste, že rezervovat si své místo na semináři v roce 2025 můžete už nyní, ale platit stačí až v roce 2025?
Stačí, když tuto možnost zaškrtnete v registračním formuláři.
Těšíme se na vás!