Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Začínající učitel je chráněný živočišný druh, dopřejme mu péči, kterou si zaslouží! Ve třech odpoledních blocích jim poskytneme oporu, na kterou ve školách často není čas a/nebo energie, seznámíme je s praktickými činnostmi spojenými se samotnou výukou a komunikací s rodiči i kolegy.
Dva semináře na téma hospitace. Paní Irena Trojanová Vás na semináři Efektivní hospitace provede praktickými náležitostmi z pohledu ředitelky velké školy. Paní Karla Maříková se pak na semináři Vedení hodnoticích a motivačních pohovorů zaměří na to, jak vést pohospitační pohovor tak, aby to byla příjemná záletižost pro obě strany.
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Jak změřit, interpretovat a dobře nastavit kvalitní třídní klima, které je základem úspěšného učení?
Pomůžeme Vám se připravit na krizové situace, o kterých všichni doufáme, že nenastanou.
Na osmi setkáních (64 hodin) si důkladně osvojíte klíčové techniky koučování a naučíte se je používat ve vztahu k žákům. Budete tak (ještě) lépe rozvíjet jejich schopnosti a dovednosti, budete podporovat jejich kritické myšlení a jejich schopnost pracovat sám se sebou a efektivně se rozhodovat.
Na osmi setkáních (64 vyučovacích hodin) si účastníci prohloubí komunikační a organizační dovednosti, díky nimž získají větší jistotu v určování vize a cílů školy, ale hlavně se je naučí systematičtěji plnit.
Upravujete školní fotky, připravujete letáčky, nástěnky, propagační materiály školy, pozvánky a chcete, aby to všechno vypadalo hezky a vkusně? Sestavíme společně desatero pro hezkou školní grafiku.
Pokračování semináře (Mlu)vím, tedy jsem zaměřený na někdy krizovou/náročnou diskusi se zřizovatelem, rodiči, kolegy.
Absolvování semináře (Mlu)vím, tedy jsem není nutné.
Nabídneme nový úhel pohledu na problematiku práce s emocemi a představíme asertivní techniky, díky nimž je možné některým situacím (pro)aktivně předcházet. To vše v atmosféře typické všechny pro semináře paní Maříkové, tedy aktivizující sebezkušenostní a plné užitečných kazuistik.
I jen drobné změny ve vzájemné komunikaci a uplatnění osvědčených technik či inovativních nástrojů může přinést výrazné zlepšení školního klimatu.
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB