Dnes | |
Více akcí v daný den | |
Funkční studium pro výkon své funkce máte za sebou, máte v hlavě spoustu (opravdu velkou spoustu) školské legislativy, a přesto cítíte, že potřebujete vědět víc? Potřebujete efektivně vést své podřízené, komunikovat s nimi, motivovat je a podnítit je k potřebným změnám? Chcete sdílet své zkušenosti s ostatními (nejen) začínajícími řediteli a zástupci pod vedením zkušených praktiků ze škol a získat dovednosti od osvědčených lektorů?
Oblíbené lektorky Vás na 3 seminářích zasvětí do základních manažerských a personálních činností ve školní družině a naučí Vás pečovat o sebe, abyste mohly pečovat o ostatní.
Cyklus tří seminářů pro zástupce ředitele. Přesvědčíte se, zda umíte 1. dobře řídit svěřenou agendu, 2. hodnotit a poskytovat zpětnou vazbu, 3. efektivně komunikovat vše potřebné kolegům, vedení i rodičům.
Mottem semináře je: „Už u konkurzu ukažte, že umíte řídit školu". Paní Trojanová se podělí o své bohaté zkušenosti z konkurzních komisí na ředitele školy, kam bývá přizvána. Uvažujete-li o funkci ředitele školy nebo školského zařízení, přijďte se pobavit o tom, jak se dobře připravit ve všech oblastech požadovaných legislativou i zřizovantelem.
Cyklus čtyř intenzivních setkání, které dodají Vašemu pedagogickému životu novou šťávu. Zaměříme se na osobnostní rozvoj s pomocí prvků sebekoučingu - naučíme se stanovovat si správné cíle - co chci, kam směřuji, jaké jsou moje priority. Naučíme se v sobě nalézt silné stránky a lépe pracovat s těmi slabými.
Jak mladým čtenářům vybrat kvalitní literaturu, která svou obtížností a obsahem pomůže získat nové vášnivé čtenáře? Zaměříme se především na kvalitní a atraktivní novinky z posledních několika let, ale zmíníme také osvědčené klasiky. Budeme sdílet tipy pro pořádání on-line čtenářských kruhů.
Je-li ředitel hlavou školy, pak zástupce je všemi jejími končetinami! Jak správně nastavit kompetence a povinnosti, aby škola šlapala jako hodinky?
Ukážeme Vám cesty, jak nastavit hospitační činnosti tak, aby pro Vás byly co nejméně časově náročné a přitom splnily vše, co od nich očekáváte
Dozvíte se, co je a co není asertivita, podle čeho se pozná asertivní člověk, jak je možno v praxi aplikovat asertivní práva nebo které asertivní techniky jsou vhodné v konkrétních situacích.
Učitel by měl ve třídě používat takové postupy, aby nepracoval on sám, ale hlavně žáci. Seminář o tom, jak vykonávat pedagogickou práci s menší námahou, ale s o to větší radostí, tudíž kvalitně a úspěšně.
Mottem semináře je: „Už u konkurzu ukažte, že umíte řídit školu". Paní Trojanová se podělí o své bohaté zkušenosti z konkurzních komisí na ředitele školy, kam bývá přizvána. Uvažujete-li o funkci ředitele školy nebo školského zařízení, přijďte se pobavit o tom, jak se dobře připravit ve všech oblastech požadovaných legislativou i zřizovatelem.
Uvažujete o supervizi, ale rádi byste se o tomto tématu nejdříve dozvěděli něco více? Je právě pro Vás a Vaši školu supervize to pravé? Přijďte si vyzkoušet supervizi se zkušenou supervizorkou nanečisto, vyslechněte si celou řadu kazuistik a posuďte sami.
Role učitele se mění. Učitel již není ten, který přináší informace, stává se z něj průvodce, zprostředkovatel zkušeností. Žijeme v době kognitivní – rozumové a potřebujeme reagovat na okolní svět. Změna je trvalý stav a my již nemůžeme dnešní žáky připravovat na svět náš. Informace si mohou snadno najít, jak ale s informacemi pracovat, jak je uspořádat, jak myslet kriticky, pracovat s instrukcí, s chybou, jak prakticky předávat kompetence 21. století, to vše se dozvíme v rámci semináře.
„Nůžky se otevírají“ – pojďme toho využít v procesu učení – aneb, jak vytvořit Spoluučící se skupinu a využít vzdělávací nerovnováhu, která je velmi výhodná a obohacující.
Mezi dětmi jsou velké rozdíly, jak tedy pracovat s jedinečností každého dítěte, dospělého, v rámci společného sdílení? Jak mohu konkrétně individualizovat výuku, vést děti k tomu, aby pochopily své silné stránky a potenciál? Jak mohu měnit strategie a vést proces učení tak, aby každému bylo dáno, co potřebuje? Jak vést učení tak, abychom se nemuseli porovnávat, hodnotit? A je to vůbec možné?
Sledujte novinky a zajímavosti ze zákulisí našich seminářů i na FB